Altijd veilig betalen
14 dagen retourrecht
Gratis verzending vanaf € 75,- binnen NL

Garantie en service

Wij selecteren onze producten zorgvuldig en we willen elke klant graag een compleet en deugdelijk product aanleveren. Is er volgens jou onverhoopt toch sprake van een garantiegeval of defect, dan kun je ons het beste bellen of een e-mail sturen. In de meeste gevallen kun je het artikel kosteloos naar ons retourneren. We vragen je eerst een e-mail te sturen naar info@jpliving.nl Vermeld daarin je ordernummer en beschrijf het defect zo gedetailleerd mogelijk. Je kunt eventueel ook foto’s van het product bijvoegen zodat we beter kunnen zien wat er aan de hand is. Na ontvangst van je e-mail sturen wij je de (kosteloze) retourprocedure.
Wettelijke garantie
Op alle artikelen die je bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij bezorging in goede staat moet zijn en bij normaal gebruik goed moet functioneren. We kijken ook naar de economische levensduur van het artikel, want het ene product gaat langer mee dan het andere.
Je rechten tijdens de garantie
Als een artikel niet goed functioneert binnen de geldende garantie, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Denk aan een gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld. Is het probleem met het artikel je eigen schuld? Dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld. Heb je het artikel normaal gebruikt en is het gewoon versleten? Ook dan heb je geen recht op bovengenoemde oplossingen.

Lees ook onze algemene voorwaarden.

Snel antwoord op je vraag
Is je artikel kapot (bezorgd) of werkt het niet goed? Is er sprake van een fabricagefout of defect? Meld ons je klacht via info@jpliving.nl en wij zullen naar een passende oplossing zoeken. Sommige artikelen kunnen we laten repareren, maar sommige ook niet. Meld je kapotte artikel(en) bij ons aan: als we het artikel hebben gecheckt en wij je klacht terecht vinden, krijg je van ons een vervangend artikel of je krijgt je geld terug.

Ben je het niet eens met onze oplossing(en)? Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via ConsuWijzer. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Je factuur is je garantiebewijs. Deze vind je in ‘Mijn account’ onder het kopje ‘Bestellingen’. Deze blijft hier altijd staan, dus je kunt ‘m altijd makkelijk terugvinden.
Als we je vragen om een artikel aan ons te retourneren, ontvang je altijd verzendinstructies met een retourlabel. We vragen je om de artikelen in de originele verpakking aan ons retour te zenden. Alle meegezonden documentatie, garantiebewijzen en verpakkingsmaterialen moeten bijgevoegd zijn bij de retourzending. Plak de verpakking dicht met sterke en brede tape. Zorg ervoor dat er maar één adres-label zichtbaar is op de verpakking (om verwarring bij de transporteur te voorkomen).
Je moet een artikel in ieder geval een bepaalde tijd zonder problemen kunnen gebruiken. Hoe lang een artikel meegaat, hangt af van wat het is.
Een artikel is niet goed als het niet compleet is, beschadigd of kapot is en/of het niet goed doet.
Klantenservice
Bekijk de veelgestelde vragen
Heb je ergens hulp bij nodig?
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice