Altijd veilig betalen
14 dagen retourrecht
Gratis verzending vanaf € 75,- binnen NL

Bestellen bij JP Living

Via deze officiële website van JP Living kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week je bestellingen plaatsen. Bestellen via jpliving.nl is kinderlijk eenvoudig:
Stap 1
Je kiest de juiste artikelen in onze shop en plaatst deze in je winkelwagen. Het aantal stuks dat je wenst te bestellen kun je daarna nog wijzigen. Standaard wordt elk gekozen product maar 1 keer toegevoegd.
Stap 2
Vul je persoonlijke gegevens in en kies eventueel een ander afleveradres (als je al een account hebt aangemaakt kun je deze stap overslaan). Check bij de volgende stap even of je (aflever)adres wel klopt.
Stap 3
Kies vervolgens je betaalwijze. Hierbij heb je de keuze uit betaling via iDeal, een bankoverschrijving of betaling via Bancontact (Mister Cash). Beschik je over een kortingscode? Vergeet deze dan niet te verzilveren vóórdat je overgaat tot een betaling. Wij kunnen je kortingscode helaas niet achteraf toepassen.
Factuur
Op de factuur zie je voor welke betaalwijze je hebt gekozen. Ook staan de BTW en de eventuele verzendkosten apart vermeld. Je kunt je facturen bekijken door in ‘Mijn account’ naar je bestellingen te gaan en daar bij de gewenste bestelling op ‘factuur’ te klikken. Alle genoemde bedragen in onze webshop zijn inclusief BTW en eventuele kortingen. Heb je een kortingscode ingevuld, dan zie je deze korting direct in je winkelwagen.
Een zakelijke bestelling plaatsen
We leveren voornamelijk aan particulieren. Zakelijke klanten kunnen bij grotere bestellingen een offerte bij ons aanvragen. Dit kan via info@jpliving.nl, via ons contactformulier of door te bellen met +31 (0)45 205 59 01
Snel antwoord op je vraag
Je kunt de status van je bestelling volgen in ‘Mijn account’ onder het kopje ‘Bestellingen’. Hier kun je bijvoorbeeld zien of je bestelling nog in afwachting is van een betaling, je bestelling in behandeling is of dat je bestelling al is afgerond. Nadat we jouw bestelling hebben afgerond, wordt deze klaargemaakt voor verzending. Vanaf het moment dat wij je bestelling overdragen aan PostNL, kun je deze volgen via de trackingscode die je van ons per e-mail hebt ontvangen. Dit gaat het snelste en makkelijkste in de gratis app. Heb je deze app nog niet? Download deze dan hier. Dan zie je in één oogopslag of je bestelling op tijd is. Duurt de bezorging langer dan verwacht, dan zie je dat ook.

Let op! Het kan soms even duren voordat jouw pakket te traceren is. Afhankelijk van de drukte bij de post kan het soms even duren om je pakket in het sorteerproces op te nemen. De periode rondom Kerstmis en de Coronacrisis zijn hier een voorbeeld van. In dat geval doen wij een beroep op je geduld.
Bij elk artikel wordt vermeld of deze op voorraad is of niet. Artikelen die niet op voorraad zijn kunnen wel besteld worden. In dat geval staat er ook altijd een levertijd (in werkdagen) aangegeven bij het artikel. Selecteer om te beginnen altijd eerst de gewenste maat, kleur, etc. om te zien of het gewenste product bij ons op voorraad is. Producten die uit voorraad leverbaar zijn worden doorgaans binnen 2 werkdagen (ma. t/m vr.) verzonden.

* Levertijden zijn altijd indicatief. Het kan voorkomen dat een levertijd hoger of lager uitvalt. In dat geval houden we jou per e-mail op de hoogte over de status van jouw bestelling(en).
Het artikel dat je wil bestellen is niet op voorraad. Vervelend, maar je kunt het artikel doorgaans wel gewoon bij ons bestellen. Dit houdt alleen in dat de levertijd langer zal duren. Hoe lang, is afhankelijk van het artikel en waar het artikel vandaan moet komen. Bij elk artikel in onze webshop staat een gemiddelde levertijd vermeld als deze niet bij ons in voorraad is.

Let op! De huidige voorraadstatus van een artikel wordt alleen getoond als je alle opties volledig hebt geselecteerd (maat, kleur, afwerking, etc.).

Een enkele keer kan het voorkomen dat een artikel ook via onze leverancier niet meer leverbaar is. In dit geval is het artikel uit de collectie genomen en zullen wij zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om tot een passende oplossing te komen. Je zou dan kunnen kiezen voor een ander (gelijkwaardig) artikel of wij kunnen het aankoopbedrag crediteren.
Zolang het artikel nog niet is klaargemaakt voor verzending en het geen maatwerk betreft, kun je de bestelling nog annuleren. Dit kan per e-mail via info@jpliving.nl. Is jouw pakket echter al ingepakt, dan is annulering helaas niet meer mogelijk. Je kunt het pakket dan weigeren aan de deur of retour sturen.
Heb je direct betaald met iDeal? In de meeste gevallen zie je de bestelling direct in ‘Mijn account’ onder het kopje bestellingen. Soms duurt het even voordat je het kunt zien. Bijvoorbeeld als je na je betaling meteen je browser sluit en niet meer terugkeert naar onze shop.

Heb je het idee dat er iets niet klopt of dat er iets mis is gegaan? Neem bij twijfel altijd even contact op met onze klantenservice.
Bij elk artikel vermelden we de levertijd. Zodra je een artikel hebt besteld, kun je de status van jouw bestelling online volgen. Nadat we jouw bestelling hebben afgerond, wordt deze klaargemaakt voor verzending. Vanaf het moment dat wij je bestelling overdragen aan PostNL, kun je deze volgen via de trackingscode die je van ons per e-mail hebt ontvangen. Dit gaat het snelste en makkelijkste in de gratis app. Heb je deze app nog niet? Download deze dan hier. Dan zie je in één oogopslag of je bestelling op tijd is. Duurt de bezorging langer dan verwacht, dan zie je dat ook.

Let op! Het kan soms even duren voordat jouw pakket te traceren is. Afhankelijk van de drukte bij de post kan het soms even duren om je pakket in het sorteerproces op te nemen. De periode rondom Kerstmis en de Coronacrisis zijn hier een voorbeeld van. In dat geval doen wij een beroep op je geduld.
Wij doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je bij ons veilig en betrouwbaar kunt winkelen.

Ons webadres begint met https:// en niet met http://. De ‘s’ staat voor ‘secure’ wat veilig betekent. Bovendien zie je een slotje in de adresbalk staan zoals dat ook bij banken gedaan wordt. Voor de online betalingen maken wij gebruik van een versleutelde (SSL) verbinding via de payment provider Mollie. Wij zullen alle mogelijke voorzorgsmaatregelen treffen om fraude en andere misstanden te voorkomen.

Wanneer je op onze website shopt dan bevat de URL in ieder geval https:// en jpliving.nl. Als dat niet het geval is, klopt er iets niet en willen wij je vragen om dit direct bij ons te melden.

We gaan zorgvuldig om met je persoonlijke gegevens. Alle pagina’s, zijn goed beveiligd. Wil je meer weten over hoe wij met jouw privacy omgaan? Lees dan onze privacyverklaring.

Let altijd op de URL in de adresbalk van je browser. Deze dient altijd te beginnen met https:// en dus niet met http:// Verder raden wij je aan om altijd een sterk wachtwoord te kiezen om je account mee te beveiligen. Kies bij voorkeur een wachtwoord van minimaal 8 tekens en gebruik daarbij kleine letters, hoofdletters, getallen en minimaal één leesteken. Zo voorkom je dat kwaadwillenden gemakkelijk je account ‘kraken’.

  • Houd verder je klantnummer, wachtwoord en andere accountgegevens voor jezelf en deel deze niet met anderen.
  • Wij zullen je nooit vragen om je wachtwoord, en we zullen je ook nooit vragen om je account zogenaamd te ‘bevestigen’.
  • Onze mailtjes zijn altijd afkomstig van een mailadres dat eindigt op ‘@jpliving.nl’
  • Mocht je een e-mail ontvangen van JP Living, maar heb je je twijfels over of die e-mail wel echt van ons afkomstig is? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier of via info@jpliving.nl. En wanneer je een e-mail niet vertrouwt of niet verwacht, klik dan in elk geval nooit op de linkjes in de e-mail. Zo voorkom je dat er fraude wordt gepleegd met jouw account.

Meer informatie over phishing en wat je ertegen kan doen, vind je op https://www.fraudehelpdesk.nl/

Ja, dat kan. Op de afreken-pagina kun je eerst je eigen gegevens invullen. Deze gegevens zullen ook op je factuur getoond worden. Klik daarna op ‘Verzenden naar een ander adres’. Hier vul je vervolgens de gegevens in van de persoon die jouw bestelling mag aannemen. Dit kun jij natuurlijk ook zelf zijn, maar dan op je werkadres bijvoorbeeld.

Let op! Standaard versturen we jouw bestelling naar het adres dat wordt ingevuld bij ‘Factuurgegevens’. Pas als je een afwijkend afleveradres invult, zullen wij op dat adres leveren.
Zodra je een bestelling bij ons plaatst, ontvang je een e-mail met daarin de ordergegevens. Wij houden je per e-mail op de hoogte over de status van jouw bestelling. Mocht je bestelling onverhoopt niet of tijdelijk niet leverbaar zijn dan brengen wij je ook hiervan direct op de hoogte.

Let op! E-mails die van ons afkomstig zijn eindigen altijd met ‘@jpliving.nl’.
Ja, alle prijzen zoals deze binnen onze webshop vermeld staan zijn inclusief BTW. Dat geldt voor zowel de prijzen van onze producten als voor de verzendkosten.
Klantenservice
Bekijk de veelgestelde vragen
Heb je ergens hulp bij nodig?
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice