Je kunt de status van je bestelling volgen in ‘Mijn account’ onder het kopje ‘Bestellingen’. Hier kun je bijvoorbeeld zien of je bestelling nog in afwachting is van een betaling, je bestelling in behandeling is of dat je bestelling al is afgerond. Nadat we jouw bestelling hebben afgerond, wordt deze klaargemaakt voor verzending. Vanaf het moment dat wij je bestelling overdragen aan PostNL, kun je deze volgen via de trackingscode die je van ons per e-mail hebt ontvangen. Dit gaat het snelste en makkelijkste in de gratis app. Heb je deze app nog niet? Download deze dan
hier. Dan zie je in één oogopslag of je bestelling op tijd is. Duurt de bezorging langer dan verwacht, dan zie je dat ook.
Let op! Het kan soms even duren voordat jouw pakket te traceren is. Afhankelijk van de drukte bij de post kan het soms even duren om je pakket in het sorteerproces op te nemen. De periode rondom Kerstmis en de Coronacrisis zijn hier een voorbeeld van. In dat geval doen wij een beroep op je geduld.