Altijd veilig betalen
14 dagen retourrecht
Gratis verzending vanaf € 75,- binnen NL

Bezorgen en levertijden

Wij zijn een webshop. Dat houdt in dat wij op dit moment (nog) geen fysieke winkels hebben waar je je bestelling kunt komen afhalen. Alle bestellingen worden vanuit ons centraal magazijn naar de consument opgestuurd. We verzenden je bestelling met PostNL naar het door jou opgegeven afleveradres.
Niemand thuis
Ben je niet thuis? Geen nood! De postbode zal mogelijk eerst proberen het pakket bij jouw buren af te leveren. Als de pakketbezorging daar ook niet lukt, dan zal de chauffeur een bericht achterlaten in je brievenbus. In dat geval kun je jouw pakket (de volgende dag) afhalen bij een PostNL-punt bij jou in de buurt. Je hebt hiervoor een week de tijd. Daarna gaat het pakket terug naar de afzender. Neem voor de zekerheid altijd een geldig legitimatiebewijs mee als je het pakket gaat ophalen.

Tip: Laat je pakket op een ander afleveradres bezorgen als je niet veel thuis bent! Vul bij het afleveradres bijvoorbeeld het adres in van je werk, van een familielid of van een vriend(in).
Volg je pakket
Wil je weten waar jouw pakket zich bevindt en wanneer je het aangeboden krijgt? Wij sturen je altijd een e-mail met daarin een trackingscode vermeldt, zodra wij het pakket naar jouw verzenden. We verzenden je pakket met PostNL.
Duurzaam bezorgen
Wij dragen graag een steentje bij aan een beter milieu en daarmee dus ook aan een gezonde Aarde. We doen dit o.a. door onze verpakkingsmaterialen zorgvuldig te kiezen. We geven de voorkeur aan papieren en kartonnen verpakkingen en vragen jou (de consument) om deze verpakkingen te hergebruiken of anders weg te gooien in de daarvoor bestemde afvalbak. Verder houden wij onze pakketjes zo klein mogelijk en proberen we onze ritjes efficiënt in te plannen. Wij doen ons uiterste best om daarmee onze CO2-uitstoot zo laag mogelijk te houden.
Snel antwoord op je vraag
Je kunt de status van je bestelling volgen in ‘Mijn account’ onder het kopje ‘Bestellingen’. Hier kun je bijvoorbeeld zien of je bestelling nog in afwachting is van een betaling, je bestelling in behandeling is of dat je bestelling al is afgerond. Nadat we jouw bestelling hebben afgerond, wordt deze klaargemaakt voor verzending. Vanaf het moment dat wij je bestelling overdragen aan PostNL, kun je deze volgen via de trackingscode die je van ons per e-mail hebt ontvangen. Dit gaat het snelste en makkelijkste in de gratis app. Heb je deze app nog niet? Download deze dan hier. Dan zie je in één oogopslag of je bestelling op tijd is. Duurt de bezorging langer dan verwacht, dan zie je dat ook.

Let op! Het kan soms even duren voordat jouw pakket te traceren is. Afhankelijk van de drukte bij de post kan het soms even duren om je pakket in het sorteerproces op te nemen. De periode rondom Kerstmis en de Coronacrisis zijn hier een voorbeeld van. In dat geval doen wij een beroep op je geduld.
Bestellingen vanaf € 75,00 bezorgen we gratis (binnen NL). Bij bestellingen onder dit bedrag berekenen wij € 5,50 verzendkosten voor grotere producten (pakketpost) en € 3,95 voor brievenbuspakjes. Genoemde bedragen gelden voor een bestemmingsadres binnen Nederland. Voor verzendingen naar België berekenen wij standaard € 9,00 verzendkosten.

Bekijk hier het overzicht van alle kosten m.b.t. verzending van pakketten in Nederland en België.
Bij elk artikel staat een levertijd vermeld in werkdagen (maandag t/m vrijdag). Deze levertijden zijn alleen van toepassing op artikelen die wij niet in voorraad hebben. Artikelen die uit voorraad leverbaar zijn, worden doorgaans binnen 2 werkdagen bij jou bezorgd. Selecteer altijd eerst de juiste maat, kleur, etc. om te zien of het gewenste product op voorraad is.

* Levertijden zijn altijd indicatief. Het kan voorkomen dat een levertijd hoger of lager uitvalt. In dat geval houden we jou per e-mail op de hoogte over de status van jouw bestelling(en).
De levering van onze pakketten wordt in eerste instantie altijd verzorgd door PostNL.
Bestellingen vanaf € 75,00 bezorgen we gratis (binnen NL). Bij bestellingen onder dit bedrag berekenen wij standaard € 5,50* bezorgkosten voor pakketten en € 3,95* voor brievenbuspakketjes. Bestellingen met een bestemmingsadres in België en een minimale bestelwaarde van € 99,00 bezorgen we gratis.

* Voor bestellingen met een bestemmingsadres binnen Nederland. Genoemde tarieven zijn inclusief BTW. Bekijk hier het overzicht van alle kosten m.b.t. verzending van pakketten in Nederland en België.
We proberen je bestelling altijd in één pakket te bezorgen. Echter, het kan voorkomen dat je bestelling op verschillende momenten wordt bezorgd. Dit kan gebeuren als meerdere artikelen van verschillende fabrikanten moeten komen en deze producten zeer uiteenlopende levertijden bevatten. De bezorgtijden kunnen in dat geval van elkaar afwijken.

Het kan uiteraard ook voorkomen dat er een foutje is gemaakt of dat er een storing is geweest. In dat geval gaan wij ons uiterste best doen om dit zo snel mogelijk te herstellen.

Neem bij twijfel altijd contact met ons op via info@jpliving.nl of via het contactformulier.
Het kan helaas voorkomen dat de planning van de bezorger is uitgelopen en je jouw bestelling pas later ontvangt. Wij begrijpen heel goed dat zoiets niet leuk is. Als wij op de hoogte zijn van een eventuele vertraging, zullen wij dit zo snel mogelijk via een e-mail laten weten.

Vanaf het moment dat wij jouw bestelling overdragen aan PostNL, kun je deze volgen via de trackingscode die je van ons per e-mail hebt ontvangen. Lees meer hierover bij ‘Hoe volg in mijn bestelling’.

Treft de bezorger jou niet thuis aan? Geen nood! De bezorger zal mogelijk eerst proberen het pakket bij jouw buren af te leveren. Als de pakketbezorging daar ook niet lukt, dan zal de bezorger een bericht achterlaten in je brievenbus. In dat geval kun je jouw pakket (de volgende dag) afhalen bij een PostNL-punt bij jou in de buurt. Je hebt hiervoor een week de tijd. Daarna gaat het pakket terug naar de afzender. Neem voor de zekerheid altijd een geldig legitimatiebewijs mee als je het pakket gaat ophalen.
Was je bestelling niet op tijd of heeft onze bezorger zich niet aan een afspraak gehouden? Dat spijt ons zeer, onze excuses! We kunnen ons voorstellen dat je de behoefte voelt om wat extra uitleg te geven. Neem in dat geval contact met ons op via het contactformulier of stuur een e-mail naar info@jpliving.nl
Klantenservice
Bekijk de veelgestelde vragen
Heb je ergens hulp bij nodig?
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice